خوشم اومد
 
دختر آسموني
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 20:43 ::  نويسنده : ريحون

 بزار اسمم روی  اسم تو بمونه    

 نزار این جدایی دستمو بخونه 

نزار این روزای خوبمون تموم شه      

نمیخام که زندگیم بی تو حروم شه

دل من هیچکس و غیر تو نمیخاد      

با دل هیچکی به جز تو راه نمیاد

اخه تو عشقمی جز تو کیو دارم      

 که شبا سر روی شونه هاش بزارم

بی تو تموم دنیام         بی تو حروم رویام          

  این دل بی تو میمیره

دنیام بی تو هیچه       عطر تو میپیچه          

 این دل بی تو میمیره

فکر میکردم که برات عادیم خسته شدی    

  عزیزم نفهمیدم شاید تو وابسته شدی

کاش بدونی که نگاتو به یه دنیا نمیدم        

عشق من بودی و من بودنتو نفهمیدم

بی تو تموم دنیام         بی تو حروم رویام          

   این دل بی تو میمیره

دنیام بی تو هیچه       عطر تو میپیچه        

   این دل بی تو میمیره

   

 

دوست داشتم اهنگشو همینطوری خاستم بنویسمشخیلی عشقولانه اس



نظرات شما عزیزان:

پسر آریایی
ساعت18:33---17 تير 1392
شما که امین رستمی گوش می کنی برو آهنگ "بی معرفت" هم گوش کن. جدید نیستا، من خیلی وقته گوشش می دم.

پسر آریایی
ساعت0:53---1 خرداد 1392


(کاربر عصبی)


ساعت1:07---31 فروردين 1392

اسم خواننده اش هم می نوشتی بریم گوش کنیم پاسخ:ها دیگه بره حال کنه من و داره اسم خواننده:امین رستمی

اسم اهنگ: بی تو :d



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان